Friday, July 17, 2009

♥ Happy

♥ DISSAPOINTED : )


nothing to post ~ nothing to say : D
just wanna update my blog



visited somebody blog just now
i felt mad to them
sorry to said so
i don't know what is real
also don't know how decided wrong and right
but what you all do really made me felt mad
but it was not my staff
so _ no coment bout it


人 是 否 都 会 随 着 时 间 改 变
爱 情 如 此
友 情 也 是 吗 ?
所 以 我 会 更 加 珍 惜 我 4个 老 婆
没 有 面 具
没 有 谎 言
没 有 藏 刀
没 有 伤 害
一 个 单 纯 得 天 真
一 个 任 性 得 可 爱
一 个 爱 玩 到 癫 癫
一 个 迟 钝 到 笨 笨

我 不 是 在 眩 耀
但 真 的
我 好 爱 他 们 : D


LAM MI DAN NA ♥


我 翻 开 日 记
掉 出 来 的 是 一 张 纸 巾
有 着 眼 泪 留 下 的 痕 迹
□ 21 / 9 / 2007
那 段 感 情
已 经 渐 渐 消 失 了
留 下 我 一 份 执 着
曾 经 我 最 珍 贵 的 两 个 人
没 有 想 过 现 在 的 改 变 会 掩 盖 以 前 的 单 纯
才 发 现 很 多 事 情 不 是 可 以 掌 握 的
感 情 更 是 : (


不 想 有 任 何 遗 憾
who can be your friend
who can be your besties
who can be your loupoh
i knew how to choose it
i knew how to decided

不 想 执 着 而 失 去
虽 然 那 时 的 语 气 形 容 我 接 受 不 了
但 是
她 依 然 是 我 最 不 想 失 去 的 朋 友



P/S : happy to get back my loupoh : )

No comments:

Post a Comment